Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

neděle 8. května 2011

Včera...

Včera jsem byla nakupovat a samozřejmě jsem neodolala a zase si hodila do košíku Lentilky atp.Jenže...pak jsem uviděla holku-fakt real girl(ty její nohy!<3 ... škoda, že jsem s sebou neměla mobil), takže jsem to tam zase všechno hezky rychle vrátila.

Jinak mi psala "kámoška".Už mi to vážně leze na nervy, protože jsme v kontaktu jen když jí se to zrovna hodí(tj. když se s ní rozejde kluk, atd., atd.) a když já jí náhodou píšu, tak se většinou ani neobtěžuje odepsat...takže čau-od teď nereaguju!!!

Mám teď celkově nic moc náladu, připadá mi, že jsem celý život jen přemýšlela co bych chtěla dělat a co jsem neudělala, místo toho, abych se přestala litovat, zvedla svůj zadek a šla si plnit sny...

11 komentářů:

  1. To je dobře, že sis to s těma Lentilkama rozmyslela:) Lentilky jsou zrádný... Ale nervy ještě víc.. Moje "dieta" začíná a končí s psychickou pohodou, takže když jsem v prčicích, tak se prostě někdy neovládnu :/
    Ta učitelka je prostě kráva no... Radši ani nechci vědět, jestli to bylo schválně, ale každopádně... Grr... Nas*alo mě to...
    Beruš hele:) Nepřemýšlej nad tím, co jsi neudělala. Spíš přemýšlej nad tím, co ještě udělat můžeš;)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaa to ej nejhorší, když vidíš nějakou mrchu s krásnejma nohama :D Ale ustálas to dobře :D ... No a k tomu mýmu jídeláku, tak na chuť byl dobrej no :D Ale bála sem se že to bude horší :D .... Tak zvedni ten zadek a běž si plnit sny :P

    OdpovědětVymazat
  3. supeer :) chválim ... taká inšpirácia vie hneď dodať toľko síl

    OdpovědětVymazat
  4. Není nad to vidět nějakou dokonalou slečnu při nákupu;). Na kámošku ser, stejně to evidentně neni kámoška. A jinak ráda spřátelim:).

    OdpovědětVymazat
  5. no o váhe som písala do predošlého príspevku, normálne že sa mi podarilo schudnúť :) už len tri stresujúce dni v škole a potom budem orbitrekovať alebo inak cvičiť takmer každý deň :)

    OdpovědětVymazat
  6. A to si piš, že si pak dám záležet, abych nosila co nejkratší šaty! :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak to jsi dobrá, že jsi ty sladkosti šla vrátit.. já měla celý víkend půst a večer jsme se segrou viděli po asi 6ti letech s naším bratrancem a on nás pozval do sushi baru no a já se tam natláskala jak prase.. sice to bylo všechno zdravé ale bylo toho moc.. ráno mě asi naštve váha :-(

    OdpovědětVymazat
  8. určitě ráda spřátelím...hodím tě do sb, jak v nich budu dělat pořádek- brzo:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nechápete,že život je příliš krátkej na to,abyste se zabývaly tím,jesti sníte deset lentilek nebo ne?Myslíte,že hubený nohy vám pomůžou ke štěstí?Že pak se splní váš cíl a váš život se stane lepším?Možná se po vás bude ohlížet víc kluků,ale co z toho.Bude vás některej z nich milovat za vaše hubený nohy?Ne.A jestli jo,tak je kurva povrchní.
    Měly byste myslet na to,co jste,na to,že tohle je váš život a že si ho musíte kurva užít,dokud to jde.Neohlížet se na to,jak se tváří ostatní a co na vás řeknou.Protože ten,kdo opovrhuje tvým pravým já,ti nestojí za to,aby ses kvůli němu měnila nebo trápila.Mějte taky nějakou svojí hrdost.Hrdost a chuť do života.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si takhle schovávám kraťasy a sukně co jsem si koupila kdysi :D A jedna sukně mi už je :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dobře ty, že jsi to tam vrátila! :) Snad se budeš mít brzo líp! :(

    OdpovědětVymazat