Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

pátek 27. června 2014

Thinspo aneb Po kolikátý už...??

Nebudu psát nic o sobě.Jsem absolutně nechutná-nabrala jsem zpátky všechno do jednoho kila a ještě ke všemu na léto, kdy jsem měla zhubnout...fakt super...
Nechci ani vycházet a bohužel musim...
NENÁVIDÍM SE.
Takže 73-opět...
20 kg přede mnou.Po kolikátý už??

Love her madly! <3

Wish to be like her again...














5 komentářů:

  1. Máme na to celý prázdniny, zlato :)))* to dáme! jinak mrzí mě to :/

    OdpovědětVymazat
  2. jo, kdo nezažil, nikdy nepochopí://
    drž se!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi po dřině povedlo nabrat zpátky 15 kilo + bonus, ale nevzdám se. Asi rok jsem se s tím srovnávala a pořád se litovala, ale teď jsem to konečně vzala do svých rukou. Nejlepší je vykašlat se na omílané "hubnutí do plavek" a hubnout prostě pro sebe. Ten pocit bude báječný i v létě i v zimě. ;-)

    OdpovědětVymazat